anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Hallo Mijn pc blijft de laatste dagen hangen met afsluiten,als ik dan op control-alt-delete druk,geeft hij aan VSHWIN (reageert niet). Weet iemand hier een oplossing voor?? Op deze pc draait W98SE,de afsluit-patch is al geinstalleerd,heeft altijd normaal afgesloten tot enkele dagen geleden. Groetjes J. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 VSHWIN is een programma van Mcafee virusscan. Heb je toevallig net een nieuwe virus datafile geinstalleerd, of is dat juist heel lang geleden? Je zal daar ergens de oplossing moeten vinden, waarschijnlijk door het installeren, of opnieuw installeren van de nieuwste DAT file. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Ja, ik heb hetzelfde probleem, ik heb ook McAfee, alleen die is al 2 jaar oud ofzo, en ik heb m nooit geupdate. Maar af en toe sluit ie niet af en blijft ie hangen... Ik kan je alleen niet verder helpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen