anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Hallo iedereen, Op mijn laptop staat momenteel Win XP pro. Omdat ik voor mijn werk regelmatig op lokatie ben zou het voor mij handig zijn om verschillende (netwerk) configuraties te hebben waardoor ik niet telkens van alles aan moet passen. Ik heb al wat geprobeerd met verschillende users maar hij neemt standaard het nieuwe ip-adres over. Wellicht doe ik iets verkeerd, iemand suggesties ?? Gr. Tom Driessen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Er zijn denk ik twee mogelijkheden waar je dit mee zou kunnen realiseren. De eerste is om twee verschillende [i:3dc23b18f1]hardwareprofielen[/i:3dc23b18f1] te maken (Systeemeigenschappen > Hardware > Hardwareprofielen). De tweede is om WinXP gewoon twee keer te installeren, waardoor je automatisch een dualboot menu krijgt, waardoor je twee compleet gescheiden configuraties kunt maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 de eerste optie heb ik ook geprobeerd maar dan verwacht hij andere hardware. Een IP adres op dezelfde hardware neemt hij niet mee. Hij neemt gewoon het ip-adres over. De tweede optie is echt een laatste mogelijkheid, ik vind het nou niet geweldig om twee keer zoveel schijfruimte in te leveren voor een ander ip-adres. Ik hoop op meer reacties!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Je hoeft niet echt 2x zoveel schijfruimte te gebruiken. Als je WinXP opnieuw installeert in dezelfde partitie, dan maakt setup een nieuwe map Windows.0 aan maar de rest blijft staan. Je installeert programma's dus maar één keer in dezelfde lokatie. Uiteraard kost het wel meer ruimte, maar beslist geen 2x zoveel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2002 Wat je ook kan proberen is om met je docking profielen wat te doen. Wat voor laptop heb je eigenlijk ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen