anoniem Geplaatst: 21 februari 2002 Delen Geplaatst: 21 februari 2002 ik krijg sinds kort een zwart scherm als ik Internet OF de verkenner opstart.Als ik met de rechtermuisknop klik,kan ik 'm wel "sluiten" dan krijg ik wel het normale beeld. Maar echt praktisch is het niet. Oja, heb windows 98. En standalone.Hopelijk weet iemand iets!Alvast bedankt..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Heb je daar meteen toen je 98 op je PC had meteen last van gehad. Of is dat probleem later pas ontstaan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2002 Nee, het gebeurde gewoon bij windows 95! (bij de ene) en bij de andere bij 98 ja. Die 95pc hangt aan een LAN. Die 98 is een Stand alone. Alvast bedankt voor je reactie! Marieke. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 Dit kan verschillende oorzaken hebben. Hardware matige oorzaken of software matig. Ik zou eerst eens fff een nieuwe installatie proberen en als er daarna nog last van hebt zou het weleens hardwarematig kunnen zijn (videokaart b.v.) Maar probeer eerst fff nieuwe install. Is het hardwarematig probeer dan b.v. dit: - http://www.simmtester.com en download docmem dit progje kun je via een diskette op laten booten. en kies je voor quicktest en dan 3 loops. als je memory niet goed is geeft die een failure. Verder kun je nog een andere videokaart proberen als je die hebt. En denk er altijd aan om de goede drivers te installeren. En eerst de moederbord drivers en dan pas de rest van de drivers. suc6 ermee, Roy Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen