anoniem Geplaatst: 21 februari 2002 Delen Geplaatst: 21 februari 2002 Ik heb windows XP Home. Als ik m'n verkenner open, dan gaat ie automatisch naar Mijn Documenten. Kan ik hier iets veranderen zodat ie gewoon Deze Computer opent??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2002 Klik met de rechtermuisknop op de icoon van verkenner. Klik op eigenschappen. Hier zie je staan bij target (doel) : %SystemRoot%explorer.exe maak hiervan: %SystemRoot%explorer.exe /n, /e, c: Nu start ie standaard op in c: Je kunt dit aanpassen zodat ie in elk gewenste map opent. _________________ Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest. [ Dit Bericht is bewerkt door: Bullboom op 2002-02-21 13:55 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2002 K dan bedankt!! Maar dit is niet helemaal wat ik bedoelde....ik bedoelde eigenlijk zeg maar een map boven je schijven, dus als je verkenner opent, dat ie dan je schijven en je cd-rom, dvd etc laat zien. Kan dit ook nog?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2002 Ik heb het geloof ik al gevonden....als je dat laatste c: weglaat doet ie wat ik wil :smile: :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Heel gemakkelijk. Met de rechtermuisknop klikken op "Deze computer" en dan de optie "verkennen" kiezen. Dan kom je helemaal bovenin de computer uit. Groetjes, Noztra. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen