anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Dag Forummers, De volgende vraag: welke mensen met WinMe gebruiken een DivX-speler en met welke hebben jullie goede ervaringen? Zelf gebruik ik o.a. de Bs-player maar onder ME lopen beeld en geluid(+subtitles) niet synchroon. Als ik deze onder Win 98 gebruik is dit niet aan de orde, terwijl in die comp 128Mb geheugen zit en in de Me-machine (laptop) 256MB. De Me comp 1GB-processor, de 98 450 Mgh. Ik wil graag op de laptop met Tv-out, Divx af kunnen spelen met subtitles. Met WMP lukt dit niet. Heeft iemand suggesties? bvd Mariëtte Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2002 Heb je al de codec en bijbehorende speler gedownload van http://www.divx.com ? The Playa is volgens mij een prima speler, lekker sober. Bovendien, met de codec geinstalleerd kun je dan ook gewoon de Windows Medi Player gebruiken. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Hoi, Heb ondertussen de Radplayer ged/l. Deze speelt zonder haperingen onder WinME, daarbij een progje om de subtitles te synchroniseren. Veel werk maar het resultaat mag er wezen. Mariëtte Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen