anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Mensen, op mijn systeem staat WindowsXP Pro, de eerste paar weken draaide die perfect, maar de afgelopen week heb ik problemen. Als hij een internet pagina aan het laden is, dan loopt hij plotseling vast, dan kan ik helemaal niets meer, zelfs ALT + CTRL + DEL werkt dan niet meer, weet iemand een oplossing? Zo niet, dan ga ik weer terug naar Win'98! HELP MIJ AUB Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2002 Je kan proberen om in Mijn Computer -> eigenschappen -> Geavanceerd -> Opstart- en Herstelinstellingen het vinkje bij "bij fouten opnieuw opstarten" uit te zetten, dit heeft het gevolg dat ie bij vastlopen een blauw scherm geeft met de foutcode.... Misschien dat we hier iets meer aan hebben... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2002 Ik heb het geprobeerd, maar heeft er niemand nou meer problemen met Windows XP? Wat is de mening nu: Loopt Win'98 stabieler of WinXP Home? [quote:def36c486d] Op 21-02-2002 13:05, schreef MiniDutch: Je kan proberen om in Mijn Computer -> eigenschappen -> Geavanceerd -> Opstart- en Herstelinstellingen het vinkje bij "bij fouten opnieuw opstarten" uit te zetten, dit heeft het gevolg dat ie bij vastlopen een blauw scherm geeft met de foutcode.... Misschien dat we hier iets meer aan hebben... [/quote:def36c486d] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Ik heb ook problemen gehad op onze PC, heb weer Win98 erop gezet, maar dat werkt ook niet echt lekker. Wil nu proberen om XP op NTFS te laten draaien, moet stabieler zijn ofzo. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen