anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Delen Geplaatst: 20 februari 2002 [WinXP] Als ik meerdere schermen heb openstaan en terug wil gaan naar mijn bureaublad (alles minimaliseren) worden al mijn icoontjes stuk voor stuk opgebouwd. Het is niet ´flits´, en alles staat er, maar het duurt een tel of twee voor dat alle iconen zichtbaar zijn. Zelfde fenomeen treedt op in bijv. Configuratiescherm. Waar kan dit aan liggen? Thanx __________________________________________ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Hallo, Ik weet niet hoeveel geheugen je in je computer hebt. Maar daar ligt het vooral aan en natuurlijk je processor. Nu is het niet zo dat omdat het in 98 goed werkte hier ook zo moet zijn. Xp vraagt veel meer van je computer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Precies! Voor intern geheugen raad ik toch zeker 256 MB aan. 128 is aan de lage kant. Nog een tip: Om ineens het bureaublad te voorschijn te toveren kun je hetvolgende doen: Klik met rechts op de taakbalk. Kies unlock taskbar. Nog een keer met rechts op taakbalk klikken. Kies properties (eigenschappen). Zet een vinkje bij 'show quick launch. Weer rechts op taakbalk klikken. Kies lock taskbar. Met het meest linkse icoontje kun je nu ineens alle openstaande vensters sluiten en heb je meteen je bureaublad voor je! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2002 Thanx voor de tip (Btw, laptop PIII 1200Mhz 512Mb, moet genoeg zijn voor XP lijkt me....) Net nog stapel (speed)tweaks doorgevoerd van http://tweakxp.com/tweakxp/performance_tweaks.asp Duidelijke verbeteringen zichtbaar. iig bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen