Ga naar inhoud

Schermopbouw

anoniem

Aanbevolen berichten

[WinXP] Als ik meerdere schermen heb openstaan en terug wil gaan naar mijn bureaublad (alles minimaliseren) worden al mijn icoontjes stuk voor stuk opgebouwd. Het is niet ´flits´, en alles staat er, maar het duurt een tel of twee voor dat alle iconen zichtbaar zijn. Zelfde fenomeen treedt op in bijv. Configuratiescherm. Waar kan dit aan liggen? Thanx __________________________________________
Link naar reactie
Precies! Voor intern geheugen raad ik toch zeker 256 MB aan. 128 is aan de lage kant. Nog een tip: Om ineens het bureaublad te voorschijn te toveren kun je hetvolgende doen: Klik met rechts op de taakbalk. Kies unlock taskbar. Nog een keer met rechts op taakbalk klikken. Kies properties (eigenschappen). Zet een vinkje bij 'show quick launch. Weer rechts op taakbalk klikken. Kies lock taskbar. Met het meest linkse icoontje kun je nu ineens alle openstaande vensters sluiten en heb je meteen je bureaublad voor je!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...