anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Windows Media Player 7.1 stelt de gebruiker ook in staat om Audio CD's te kopiëren naar bv. de harde schijf. Van deze mogelijkheid heb ik gebruik gemaakt, later heb ik deze bestanden op CD gebrand, want win ME werkte niet naar behoren en ben terug gegaan op Win 98; WMP 7.1 opnieuw geïnstalleerd. De WMA- bestanden heb ik van weer van CD verplaatst naar de harde schijf. Alleen nu zijn de bestanden niet af te spelen, vanwege een beveiliging (Licentie). Is er een manier om deze licentie ongedaan te maken of te omzeilen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Je kan dit probleem onder 98se & Me heel gemakkelijk oplossen met gebruik van het prog cdfs.vxd werkt super al je muziek CDs worden nu gelijk gezien als of er .Wav bestanden zo overal naar toe copieren of naar mp3 coverteren hier op te halen http://www.davecentral.com/projects/cdfsvxdreplacement/ Let wel werkt niet met XP succes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen