anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Wie kan mij vertellen hoe ik een document incl alle tabs en opmaak kan kopieren en plakken naar een nader document, met behoud van de opmaak. Heb van alles al geprobeerd, maar in het originele doc staat het goed en in het doc waar het naar gecopied is moet ik alles weer aanpassen. Ik gebruik W2K; Windows 2000 Engelstalig. mvrgr Herman Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Als je een geheel bestand in een ander bestand op wilt nemen lijkt het me niet zo slim om gebruik te maken van knippen en plakken...microsoft heeft namelijk ook de functionaliteit bedacht om gehele bastand in te kunnen voegen... Je gaat in je doeldocument naar de juiste positie en gaat naar het menu invoegen...daar kies je voor bestand en vervolgens kan je het gewenste bestand selecteren...dit wordt vervolgens op de plaats waar de cursor staat ingevoegd inclusief opmaak... Dit lijkt met trouwens niet echt een Windows probleem maar dat terzijde... Greetz, Edge Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Dat heb ik ook al geprobeerd, met hetzelfde resultaat. En als het geen Windowsprobleem is, want danwel en waar moet ik dan zijn met deze vraag. mvrgr Herman Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Probeer het dan eens met te knippen en plakken speciaal...daar selecteer je opgemaakte teskt(RTF) en op deze manier plakken...hierbij staat dat de inhoud van het klem bord ingevoegd wordt met tekst en tabelopmaak... Greetz, Edge Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 zhe Edge je haar danst (zie Jari Rikkitiek) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen