anoniem Geplaatst: 19 februari 2002 Delen Geplaatst: 19 februari 2002 hej, ik heb een beetje een rare vraag. is het mogelijk om in windows xp professional de hoofdgebruiker te verwijderen zodat alleen de gastaccount overblijft? ik vind die gedeelde mappen enzo en documents en settings een beetje irritant. alvast bedankt. @bel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Volgens mij kan je alle accounts verwijderen behalve gast en administrator... Greetz, Edge Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 De administrator kun je natuurlijk niet verwijderen. Het gastaccount kun je wel verwijderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Het gast account kan je niet verwijderen maar wel uitzetten...het enige dat ik kan met mijn gast account is uitschakelen en de afbeelding wijzigen waar ik voor al mijn andere accounts (exclusief administrator) de mogelijkheid heb om het account te verwijderen... Greetz, Edge Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 hmmm... ja dat wist ik allemaal al, maar toch bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 [quote:2e3908befc] ik vind die gedeelde mappen enzo en documents en settings een beetje irritant. alvast bedankt. [/quote:2e3908befc] Wat vind je daar nou irritant aan?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 [quote:e53ce1aafe] Op 20-02-2002 13:12, schreef Edge: Het gast account kan je niet verwijderen maar wel uitzetten...het enige dat ik kan met mijn gast account is uitschakelen en de afbeelding wijzigen waar ik voor al mijn andere accounts (exclusief administrator) de mogelijkheid heb om het account te verwijderen... Greetz, Edge [/quote:e53ce1aafe] oke uitzetten dan, jij je zin! :grin: Maar tijdens het opstartscherm staat ie er niet meer dus is ie weg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Zo leuk vind ik die documenst en settings ook niet. Ik vind het in iedere geval niet leuk dat ze op mijn C-schijf staan. Maar gelukkig kan je dat met TweakUI wijzigen, mijn spciale mapjes verwijzen nu naar directories op een andere schijf. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen