anoniem Geplaatst: 19 februari 2002 Delen Geplaatst: 19 februari 2002 Windows XP is opnieuw geinstalleerd, WP9 werkte wel toen XP over ME geinstalleerd was maar nu krijg ik constant een foutmelding en WP9 start dus niet op. Iemand bekend met dit probleem? Ik gebruik nl. WP9 een stuk liever dan Word! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2002 WP opnieuw installeren. Ik gebruikt WP naast Word op Windows XP WP werk perfect en zeker een stuk sneller dan Word. Onder XP geen problemen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2002 Bedankt voor je reactie maar dat heb ik al een paar keer gedaan, helaas heeft dat niet geholpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2002 Heb je alleen problemen met WP? Bij mij namelijk ook geen problemen, werkt als een speer. Heb je de Servicepacks voor WP9 gedownload en geinstalleerd? mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2002 Ja ook de servicepacks zijn geinstalleerd. Ik heb alles al een paar keer opnieuw gedaan maar helaas het helpt niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Inmiddels heb ik WP weer geinstalleerd plus de servicepacks. In eerste instantie bleef ik hetzelfde probleem houden. Op een gegeven moment constant geprobeerd via een oud in WP gemaakt bestand te openen en na vele bestandjes geprobeerd te hebben lukte het eindelijk WP9 te openen zonder dat Windows XP het met excuses weer afsloot! En het werkt nog steeds! Heel vreemd allemaal maar misschien heeft een ander hier ook wat aan. Voor nu in ieder geval bedankt voor de reacties. Joke Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen