Ga naar inhoud

Cleartype

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik las in CT! dat Cleartype in XP de weergave van lettertypes op TFT schermen zou verbeteren. Zelf heb ik ook XP, maar geen TFT scherm. Ik heb Cleartype echter al een ruimte tijd ingeschakeld, omdat ik vind dat alles er een stuk natuurlijker, vloeiender, 'anti-aliased' uitziet. Misschien persoonlijke smaak, maar ik kan het iedereen aanraden dit eens een dagje te testen! Paul BTW: Voor degenen die het niet weten, Cleartype is te activeren door in de 'Eigenschappen van beeldscherm' bij VORMGEVING voor EFFECTEN te kiezen.
Link naar reactie
Ik heb het wel gezien, maar ik vond het alleen aardig omdat het wat anders is dan het normale blauwe kleurtje. Iemand trouwens enige ervaring met WindowBlinds? Het ziet er goed uit, maar het lijkt me dat al die aanpassingen weer meer tijd kosten. Is er trouwens niet iemand die ergens in het register het instellingen aan kan passen om zo simpelweg meer kleurenthema's mogelijk te maken? GR. Paul
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...