anoniem Geplaatst: 19 februari 2002 Delen Geplaatst: 19 februari 2002 Ik las in CT! dat Cleartype in XP de weergave van lettertypes op TFT schermen zou verbeteren. Zelf heb ik ook XP, maar geen TFT scherm. Ik heb Cleartype echter al een ruimte tijd ingeschakeld, omdat ik vind dat alles er een stuk natuurlijker, vloeiender, 'anti-aliased' uitziet. Misschien persoonlijke smaak, maar ik kan het iedereen aanraden dit eens een dagje te testen! Paul BTW: Voor degenen die het niet weten, Cleartype is te activeren door in de 'Eigenschappen van beeldscherm' bij VORMGEVING voor EFFECTEN te kiezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2002 Is bekend dat was het eerste wat ik instelde.Heb je windowsStandaard bij dezelde opties al is veranderd in Zilver?Ook zeer fraai. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Ik heb het wel gezien, maar ik vond het alleen aardig omdat het wat anders is dan het normale blauwe kleurtje. Iemand trouwens enige ervaring met WindowBlinds? Het ziet er goed uit, maar het lijkt me dat al die aanpassingen weer meer tijd kosten. Is er trouwens niet iemand die ergens in het register het instellingen aan kan passen om zo simpelweg meer kleurenthema's mogelijk te maken? GR. Paul Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen