anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Delen Geplaatst: 20 februari 2002 heb de vraag al eerder gesteld, zonder succes. Ik heb de nieuwste bios-versie gedownload van de site van msi, ik heb mobo k7t266 pro2. De versie is 3.4. Hoe moet ik nu flashen? Graag in het nederlands! Besturingssysteem windows xp home. Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Wanneer je de bios hebt gedownload van de msi-site krijg je bij je nieuwe BIOS een hele uitleg hoe je je bios moet flashen...ze beginnen met de volgende waarschuwingen en die wil ik ook nog even noemen - Flash niet van een floppy disk - dlash niet als je systeem geen problemen heeft - flash niet als je niet weet wat je aan het doen bent... Die eerst waarschuwing (over de floppy) geldt niet wanneer het over een niet-fat systeem gaat...aangezien je XP -gebruikt zal ik de opstartmethode voor niet-fat even kort samenvatten in het nederland... Wees er zeker van dat je de goede bios hebt om te flashen...je kan dit doen door te kijken naar het MS-XXXX nummer tussen de pci-sloten....wanneer het de juiste bios is....controleer of in de bios of de variable bios falsh op enebled staat (als dit niet zo is dan hierop zetten... Kopier de bestanden A6380VMS.340 en amifl827.exe naar een lege flop en maak een windows me of windows 98se bootflop aan (dit moeten 2 aparte diskettes zijn)... Start op met de bootdiskette totdat de melding :"Diagnostic tools were successfully loaded to drive" en dan een driveletter...dat is de driverletter van de ramdrive... Verwissel de flop en kopier de besanden van de flop naar de ramdrive...ga naar de ramdrive en geef daar het commando amifl827 A6380VMS.340 nu ordt je bios gefalshed... Voor meer details verwijs ik je naar de handleiding die bij de bios zit...en nogmaals niet falshen als je niet weet wat je doet... Greetz, Edge Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 http://www.wimsbios.com geeft aanwijzingen. Flash alleen als het perse nodig is! Ga voor juiste biosversie-update altijd naar de fabrikant van je moederbord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Wanneer je de bios hebt gedownload van de msi-site krijg je bij je nieuwe BIOS een hele uitleg hoe je je bios moet flashen...ze beginnen met de volgende waarschuwingen en die wil ik ook nog even noemen - Flash niet van een floppy disk - dlash niet als je systeem geen problemen heeft - flash niet als je niet weet wat je aan het doen bent... Die eerst waarschuwing (over de floppy) geldt niet wanneer het over een niet-fat systeem gaat...aangezien je XP -gebruikt zal ik de opstartmethode voor niet-fat even kort samenvatten in het nederland... Wees er zeker van dat je de goede bios hebt om te flashen...je kan dit doen door te kijken naar het MS-XXXX nummer tussen de pci-sloten....wanneer het de juiste bios is....controleer of in de bios of de variable bios falsh op enebled staat (als dit niet zo is dan hierop zetten... Kopier de bestanden A6380VMS.340 en amifl827.exe naar een lege flop en maak een windows me of windows 98se bootflop aan (dit moeten 2 aparte diskettes zijn)... Start op met de bootdiskette totdat de melding :"Diagnostic tools were successfully loaded to drive" en dan een driveletter...dat is de driverletter van de ramdrive... Verwissel de flop en kopier de besanden van de flop naar de ramdrive...ga naar de ramdrive en geef daar het commando amifl827 A6380VMS.340 nu ordt je bios gefalshed... Voor meer details verwijs ik je naar de handleiding die bij de bios zit...en nogmaals niet falshen als je niet weet wat je doet... Greetz, Edge _________________ One, but not the same. Wij van BOL.com denken dat je zekers moet gaan flashen. Wat degene hierboven zei is helemaal uit den boze. je moet eerst je c: schijf de naam FLASHBIOS geven. Je plaats de bestanden op een flopje en boot het daarvan op. Het is zeer makkelijk om te doen en wijzigd zich allemaal vanzelf. Download een virrus om te controlleren of je BIOS volledig ge geflesd is... (zei Jari Rikkitiek) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen