anoniem Geplaatst: 18 februari 2002 Delen Geplaatst: 18 februari 2002 zoals ik ook al in de laatste CT kon lezen heeft winXP het probleem dat hij direkt doorstart na het afluiten. ALs ik de optie automatisch doorstarten uitschakel helpt dit niet.XP sluit dan helemaal niet meer af maar geeft alleen nog een algemeene foutmelding. ik gebruik wel CD direct en easy CD creator, hoe kan ik deze eventueel uitzetten ? mischien dat dit helpt ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2002 Daar is het nu al te laat voor, als je eenmaal een pakket hebt geinstalleerd kun je het wel vewijderen maar hij laat altijd "sporen" achter. Het beste kun je op de microsoft site even kijken voor een patch. Deze installeren en het zou moeten werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2002 Het ligt waarschijnlijk aan Easy Cd. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Easy eraf en het systeem werkte weer normaal, easy er weer op, en weer start hij door na het afsluiten. ik ben nog steeds aan het zoeken maar nog geen oplossing gevonden. Het is irrirtant maar ik heb er al mee leren leven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2002 je moet aangepast installeren en direct cd uit vinken winxp heeft die namelijk zelf Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 kijk hier eens: http://www.roxio.com/en/support/ecdc/;jsessionid=KCCINYKZR3HGJT33IAVB3KQ Eddy Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen