Ga naar inhoud

Win XP + MSN MESSENGER?!?!?!

Aanbevolen berichten

1. Als je nog niet bent afgemeld bij MSN Messenger, klik je op Afmelden in het menu Bestand. 2. Klik in het hoofdvenster op de optie "Klik hier om je aan te melden met een andere account". 3. Schakel in het dialoogvenster Aanmelden bij .NET Messenger Service het selectievakje "Mijn naam en wachtwoord opslaan op deze computer uit". Gevonden via de help van Messenger.
Link naar reactie
Dat lukt niet, want ik heb de nieuwste MSN en daar kan je alleen het hokje aanvinken: autmatisch aanmelden. Het werkt dus nog steeds niet :sad: En ik wil MSN graag houden... Of moet ik hem eerst verwijderen en dan weer opnieuw installeren??? IS DAT DE ENIGE OPLOSSING?? [ Dit bericht is bewerkt door: Frankie! op 2002-04-04 15:43 ]
Link naar reactie
Misschien kun je hier wat mee: To stop messenger from loading when visiting sited such as hotmail delete the following key. But remember to backup your registry before doing anything to it. This works in Windows 2000 also. 1. Start > run > type regedit 2. Navigate to the following key [HKEY_CLASSES_ROOTCLSID{F3A614DC-ABE0-11d2-A441-00C04F795683}LocalServer32] @=""C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe"" 3. This can be done easily by searching for F3A614DC in the registry and it will automatically take you there. 4. Delete this key and you will see that messenger does not load anymore when visiting hotmail. Happy tweaking.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...