anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Delen Geplaatst: 4 april 2002 Ik heb 1x via MSN Messenger ingelogd via AUTOMATISCH aanmelden. Ik krijg het nu niet meer uit. Telkens als ik op internet ga, gaat MSN aan. Hetzelfde gebeurt als ik naar Outlook Express ga........ Hoe zet ik deze automatische aanmelding uit?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 1. Als je nog niet bent afgemeld bij MSN Messenger, klik je op Afmelden in het menu Bestand. 2. Klik in het hoofdvenster op de optie "Klik hier om je aan te melden met een andere account". 3. Schakel in het dialoogvenster Aanmelden bij .NET Messenger Service het selectievakje "Mijn naam en wachtwoord opslaan op deze computer uit". Gevonden via de help van Messenger. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Als je definitief van MSN af wilt, dus deïnstalleren, ga dan naar Start -> Uitvoeren en type "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove" (zonder aanhalingstekens) druk op enter en je bent klaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Dat lukt niet, want ik heb de nieuwste MSN en daar kan je alleen het hokje aanvinken: autmatisch aanmelden. Het werkt dus nog steeds niet :sad: En ik wil MSN graag houden... Of moet ik hem eerst verwijderen en dan weer opnieuw installeren??? IS DAT DE ENIGE OPLOSSING?? [ Dit bericht is bewerkt door: Frankie! op 2002-04-04 15:43 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Misschien kun je hier wat mee: To stop messenger from loading when visiting sited such as hotmail delete the following key. But remember to backup your registry before doing anything to it. This works in Windows 2000 also. 1. Start > run > type regedit 2. Navigate to the following key [HKEY_CLASSES_ROOTCLSID{F3A614DC-ABE0-11d2-A441-00C04F795683}LocalServer32] @=""C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe"" 3. This can be done easily by searching for F3A614DC in the registry and it will automatically take you there. 4. Delete this key and you will see that messenger does not load anymore when visiting hotmail. Happy tweaking. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 In OE zit ook een optie (Extra/opties/algemeen) om het automatisch aanmelden van Messenger te voorkomen. Waarschijnlijk staat daar bij jou een vinkje. Cheers, Ben Jonson Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Als ik nu OE opstart doet start hij niet meer op gelukkig!! thnx Als ik internet aanzet gaat hij nog wel steeds aan :sad: Hoe krijg ik dit uit?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen