anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Delen Geplaatst: 17 februari 2002 Steeds als ik in de internet explorer een nieuwe URL aanklik zodat er een nieuw venster verschijnt is dit maar 2 X 2 cm groot. ` Wie weet wat ik moet veranderen zodat het venster automatisch helemaal geopend wordt?? Thkz alvast voor het medenken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 [quote:db69c51ac5] Op 17-02-2002 8:15, schreef @l: Steeds als ik in de internet explorer een nieuwe URL aanklik zodat er een nieuw venster verschijnt is dit maar 2 X 2 cm groot. ` Wie weet wat ik moet veranderen zodat het venster automatisch helemaal geopend wordt?? Thkz alvast voor het medenken. [/quote:db69c51ac5] Probeer eens als dat venstertje van 2x2 er staat groter te maken meer niet met maximaliseren maar door groter te trekken. Als het goed is moet het dan groot blijven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 Ja hij is dan wel groter maar zodra je de internet-explorer opnieuw opstart is het probleempje er weer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 Venster Groter maken ,maar dan moet je eerst het achterliggende venster afluiten . Dan moet het lukken . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen