Ga naar inhoud

GEZEIK OP XP!?

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:94c702b61d] Op 17-02-2002 0:36, schreef ...:::TUX:::...: Ik vind het raar dat veel mensen zitten te k*nkere op XP.....okee bij mij loopt i ook 3x vast voordat ik eindelijk kan beginnen s'ochtens maar goed...desondanks vind ik het een van de betere producten van Microsoft.....mee eens? [/quote:94c702b61d] Ik moest eerst helemaal niks hebben van XP. Maar nu het hier eenmaal draait wil ik niet meer terug! Eindelijk een OS van Microsoft dat het goed doet! Het is bijna een wonder... En dat er zoveel mensen lopen te zeiken: als je terug zou zoeken naar de release dates van Win95, Win98 en WinMe zul je merken dat bij elke nieuwe versie er enorm wordt gekankerd op de nieuwe besturingssystemen. Gewoon een kwestie van wennen, zodirect wil niemand iets anders meer.
Link naar reactie
[quote:f77ee846f7] Op 17-02-2002 22:47, schreef Tweaker: In 9 van de 10 gevallen zijn vastlopers te wijten aan brakke hardware of drivers. Ik draai nu zowel XP als Win2000 en beiden lopen vrijwel nooit vast. Maar ook in het Windows95/98 tijdperk had ik niet echt veel last van vastlopers. Dit in tegenstelling tot enkele kennissen die een PC in elkaar klungelen met budget hardware... [/quote:f77ee846f7] Dat is helemaal waar. Vooral bij een gloednieuw besturingssysteem willen de drivers nog wel eens problemen geven. Tegenwoordig geven bij mij de nVidia drivers nog problemen, maar verder is XP keurig stabiel. [ Dit Bericht is bewerkt door: egslim op 2002-02-17 22:54 ]
Link naar reactie
Ik vindt xp ook een goed o.s alleen het is gewoon 2000, alleen dan met een Bart Smit look. Verder heb ik tot nu toe nog geen blauwe schermen gehad. En wat betreft dat gezeik altijd op Windows waarom werken die mensen er dan nog mee. EN ga me niet vertellen dat er geen alternatiefen zijn want er zijn er genoeg. _________________ Groetjes, Rogier Swarts Hoe meer ik leer hoe meer ik weet, hoe meer ik weet hoe meer ik vergeet, hoe meer ik vergeet hoe minder ik weet, dus waarom zou ik leren?? [ Dit Bericht is bewerkt door: Madcrow op 2002-02-18 14:38 ]
Link naar reactie
[quote:71f581f2ea] Op 17-02-2002 22:47, schreef Tweaker: In 9 van de 10 gevallen zijn vastlopers te wijten aan brakke hardware of drivers. Ik draai nu zowel XP als Win2000 en beiden lopen vrijwel nooit vast. Maar ook in het Windows95/98 tijdperk had ik niet echt veel last van vastlopers. Dit in tegenstelling tot enkele kennissen die een PC in elkaar klungelen met budget hardware... [/quote:71f581f2ea] Precies...mensen die slecht weten hoe ze een systeem goed assembleren of installeren hoor je altijd klagen... Maar als je gewoon weet hoe het allemaal werkt en hoort te gebeuren heb je zelden last van problemen, ook al gebeurt het dan zelden nog wel eens dat er iets niet goed gaat. Maar dan is het meestal toch wel weer op te lossen.
Link naar reactie
Wie heeft er wel eens een laptop lopen installeren, en dan die specifieke pcmcia netwerkmodemisdngsm kaart drivers enzo? dan weet je waar het over gaat, sinds win2k is dat probleem voorbij. dat ik het de eerste keer zag geloofde ik het niet. Kaartje na win install erin douwen en het enige wat ie zei was - lan kaartje gevonden. en het werkte. een zegen. en dan nu met xp start het ook nog eens wat lekkerder, ok ik hou wel van die 2 OS-en. trouwens ik gebruik nu nog steeds win 98 - werkt ook nog goed hier en linux voor de webserver (nothin better) , 2k voor de laptops en xp voor de dual celeron. lekker hoor dat xp. ik zette er een echte pc nono achter en een uur later kon hij mij al dingen uitleggen die ik nog niet eens gezien had. daar is dat OS nou uiteindelijk voor gemaakt. om te gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...