anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Delen Geplaatst: 4 april 2002 Windows XP en cd's branden??? Nadat ik een bestand naar de cd brander kopiëer in de windows verkenner en ik op 'de bestanden op cd-rom zetten' klik begint windows mijn cdtje bakken... Tot dan toe gaat alles goed. Maar als ik de cd wil gaan lezen zegt windows het volgende: '(!) Windows kan niet van de schijf lezen. Deze is mogelijk beschadigd of de schijf is in een indeling die niet compatibel is met Windows.' Dit is mij al 2 maal overkomen, klopt het dat dit systeem gewoon zuigt of ligt het aan mijn brander? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 Heb ik ook last van gehad. Toen had het te maken met Nero 5.0 Die heb ik opnieuw geinstalleerd en werkte alles goed. Is de nieuwe CD-rom wel te lezen in andere CD-rom stations dan de CD-brander. Zo ja, dan weet je dat het branden op zich wel goed gaat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 nee bij andere station gebeurd hetzelfde. Mijn oplossing: Installeer gewoon nero!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 Is dit het antwoord op je vraag ? http://www.zdnet.be/news.cfm?id=16739 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 Heb geprobeerd om dit te downloaden maar krijg de melding dat de taal van windows niet over een komt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 Dat nieuws bericht verklaart een hoop... Ik was kennelijk niet de enige!! Als je de patch wilt downloaden moet de taal van jou windows xp versie natuurlijk wel overeen komen met de taal van de patch, die waarschijnlijk alleen nog maar in het engels verkrijgbaar is. [ Dit bericht is bewerkt door: Arnout op 2002-04-06 00:13 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen