anoniem Geplaatst: 15 februari 2002 Delen Geplaatst: 15 februari 2002 Help! Ik wil graag een oud dos spel (The 11th hour) weer eens spelen, maar inmiddels beschik ik over een nieuwe pc met windows xp. Het spel werkt nu niet. Na opstarten lijkt er even iets te gebeuren, maar het daarvoor geopende scherm sluit weer en we zijn terug bij af. Wie kan mij helpen? Pukkie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2002 Heb in het tijdschrift Tips & Trucs gelezen dat je in Win XP voor een bepaald programma een vorige versie van Windows kunt simuleren (wizard programmacompatibiliteit). Net als onder DOS met 'setver'. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 Via de verkenner naar de directory van het spel. Klik met de rechtermuistoets op het uitvoerbare (.exe) bestand en ga naar comptabiliteit en selecteer Win 95 of 98. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 En als je de beschikking hebt over [url=http://www.vmware.com][b:c0130cefd4]vmware[/b:c0130cefd4][/url] kun je gewoon even een dos (of win9x) pc emuleren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen