anoniem Geplaatst: 15 februari 2002 Delen Geplaatst: 15 februari 2002 Ik heb XP draaien met ZoneAlarm 2.6.632. Regelmatig wordt ik geconfronteerd met talloze 'alerts'. In enkele minuten wel 50 tot 100. ZA geeft dan aan dat ZA has blockt internet acces to my computer from......tcp port...... Het kan zijn dat iemand ligt te klooien maar ik verdenk eerder de instellingen van XP. Wie kan mij vertellen welke toepassingen van XP toegang tot het internet MOETEN hebben en welke als server dienen te opereren. Bijvoorbeeld; Generic Host Proces for win32 service (heeft nu toegang tot internet omdat anders mijn internet niet werkt) Server???? Alvast bedankt voor jullie reacties Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2002 Ha; sorry maar ik heb geen oplossing voor je. Draai met XP-pro en dezelfde zonealrm als jij. Bij mij kan hij vaak een pagina niet vinden. Stelde de vraag op dit forum .... domme reacties; ik moest hem aanzetten in Z.A. etc. etc. Maar.... hij staat weer bovenaan ! Groet @l Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2002 ZoneAlarm Pro is niet gratis,als je er dan toch voor betaald kan je beter NortonPersonalFirewall nemen,dat is 1 keer laten scannen wie er toegang hebben tot het Internet,of handmatig aangeven,en klaar is Kees. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 Thkz MG; is een makkelijke oplossing voor veel "internet" probleempjes ! Grtz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 Geen dank.[quote:34f3527c3b] Op 17-02-2002 4:42, schreef @l: Thkz MG; is een makkelijke oplossing voor veel "internet" probleempjes ! Grtz [/quote:34f3527c3b] _________________ Hoe meer je weet,des te meer kom je tot de ontdekking dat je niks weet. Dat wel natuurlijk! [ Dit Bericht is bewerkt door: MGSpecial op 2002-02-17 10:17 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen