Ga naar inhoud

foutmelding over main.cpl

anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het starten van het Configuratiescherm krijg ik de melding :" Er is een fout opgetreden tijdens het werken met het configuratiescherm. C:windowssystemmain.cpl ok " Als je op ok klikt werkt het configuratiescherm verder goed. het main.cpl bestand blijkt gemaakt te zijn op 9-2-2002 en gewijzigd op 5-5-1999 ( dus gewijzigd eerder dan gemaakt !!). Zit hem daarin het probleem ? En hoe verhelp ik dat ?
Link naar reactie
Bedankt. Ik ben via jouw pagina terechtgekomen bij een andere support blz. waar wordt uitgelegd hoe je beschadigde systeembestanden kunt vervangen.Voor 98SE gaat dat heel eenvoudig: via systeemwerkset-systeeminfo-extra kun je de systeembestanden controleren en eventueel een beschadidgd of ontbrekend bestand van je Windows CDRom in je system map plaatsen. Ik heb dat gedaan met het main.cpl bestand maar ....... de foutmelding blijft.Bij de controle van mijn systeembestanden wordt ook geen fout aangegeven. Ik moet er maar mee leren leven. Of heeft iemand nog een briljant idee ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...