anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Weet iemand waarom de dosopdracht deltree niet werkt? Ik werk met W'2000 Hij geeft steeds bad file or command name. deltree /y c:blablablablablabla*.* werkt dus niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 OMdat w2k geen heeft en men er van uitgaat dat je het vanuit de grafische shell doet. IN w2k Bestaat DOS helemaal niet meer, in tegenstelling tot Win9X waar het nog gedeeltelijk aanwezig was. En Deltree is een dos commando zoals je weet. Gebruik daarom RMDIR. Deze heeft ook een aantal opties doe daarom start uitvoeren CMD <enter> en dan help RMDIR om je verder op weg te helpen. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2002 Bedankt voor je reactie. Ik heb via cmd de opdracht rd geprobeerd en dat lukt gedeeltelijk. Echter niet een bestand dat windows meteen open zet. Als ik in W'2000 via msdos opstart zie ik een melding start w'95! (?) Via de dos opstart werken veel switches niet. B.v., /s bij rd werkt dus niet. Bovendien geeft hij regelmatig de melding dat het pad niet goed is terwijl hij zelf via cd de juiste pad aangeeft. Zo zijn er meer dingen die in w2000 niet goed functioneren onder dos, ondanks dat de help via cmd de switches aangeeft en dat het wel zou moeten werken. De discussie hier op de forum om b.v. de index.dat te verwijderen onder administrator werkt dus niet. Ik heb nog geprobeerd om via een gast inlog in te loggen en het bestand via cdm te verwijderen. Hij geeft dus aan dat het bestand is verwijderd, althans hij geeft geen melding dat het niet is gelukt, maar toch als ik weer opstart, is het bestand en de mappen (RMDIR) dus niet verwijderd. Ik kom er dus niet uit. wie heeft nog meer tips? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen