anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Na het verwijderen van een upgrade van KaZaa, aarbij ook gelijk iets anders is verwijders volgens mijn zoon, geeft de PC de volgende melding, ongeveer. Winlogon.exe heeft een fout ontdekt, zal uw PC restarten. Dat gebeurt dan ook netjes, met hetzelfde gevolg. Al geprobeerd in safe mode en alle mogelijkheden met F8, maar aldoor zelfde resultaat. En natuurlijk geen rescuedisk oid, ja stom ik weet het! Kan ik nu vanaf de W2K CDrom opstarten en een herinstallatie doen of zijn er nog andere mogelijkheden. bvd HPS Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Ik zou inderdaad de Windows 2000 setup ff opnieuw starten en kiezen voor de repair optie in het setup menu. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Hipapipa, Bedankt voor het snelle antwoord. Zal het vanmiddag effe proberen als ik thuis ben. mvrgr HPS Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2002 Hipapipa Alles werkt nu weer, na een repair installatie en de benodigde herinstallatie van W2K updates. Bedankt voor het antwoord. mvrgr HPS Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen