Ga naar inhoud

WIN 98 En WIN XP

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit bericht hier helemaal thuishoort, maar goed... Ik heb sinds kort een tweede computer. Op mijn eerste computer heb ik WIN98 als OS en op de tweede wilde ik ook WIN98 als OS. De installatie van WIN98 gaat goed op de tweede comp. Maar eenmaal in gebruik, gaat het na paar keer aan en uitzetten iets verkeerd. (Afsluiten op zich gaat goed) Bij opstarten geeft windows dan opeens een beschermingsfout(iets met NTKERN). na paar keer uit/aan zetten op dat moment, start het systeem heel moeizaam toch nog op. Kan win98 opnieuw installeren, maar krijg na paar goed afsluiten weer hetzelfde probleem. (ik heb de bios geupgrad, helpt niet) Ik heb toen WINXP geinstalleerd, deze werkt dan prima op de tweede PC, maar ik krijg nu XP niet geinstalleerd op mijn eerste PC. Xp setup start op, bereidt de installatie voor maar gaat dan niet verder. (hier ook bios geupgrad, maar helpt ook niet) Onderdelen van de computers: comp1: Abit KT7Raid Athlon 900 512MB SDRam IBM 30GB Asus V7100MX 64MB comp2: MSI K7T266 Pro2raid Athlon XP1700+ 256MB DDRAM IBM 40BG Asus V7700 deluxe
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...