Ga naar inhoud

aanmelden bij windows 98

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb mijn PC (Pentium1) opnieuw geinstalleerd met Windows 98. Als ik nu de computer opstart vraagt het systeem om een netwerkgebruikersnaam en netwerkwachtwoord. Als ik dan op de button Anuleren druk of ESC of Enter gaat het systeem verder. Hoe kan ik e.e.a. zo instellen dat ik niet steeds op Enter hoef te drukken en dat het systeem automatisch verder gaat? Dre Broeders
Link naar reactie
[quote:d66c92b77a] Op 12-02-2002 13:07, schreef dre.broeders: Hallo, Ik heb mijn PC (Pentium1) opnieuw geinstalleerd met Windows 98. Als ik nu de computer opstart vraagt het systeem om een netwerkgebruikersnaam en netwerkwachtwoord. Als ik dan op de button Anuleren druk of ESC of Enter gaat het systeem verder. Hoe kan ik e.e.a. zo instellen dat ik niet steeds op Enter hoef te drukken en dat het systeem automatisch verder gaat? Dre Broeders [/quote:d66c92b77a] Dat kan je ergens doen bij: Configuratiescherm ==> gebruikers. Daar kan je dat dacht ik ergens in/uitschakelen Jurrie
Link naar reactie
Ik weet niet of deze computer aan het netwerk is aangesloten ?? zo niet dan kun je het volgende doen ga naar: start>>intellingen>>configuratiescherm>>netwerk nu zie je een lijstje waar als het goed is "client voor microsoft netwerken" in staat verwijder deze... Nu staat er onder dat lijstje een balk "Primaire netwerkaanmelding" als het goed is staat deze nu op "Windows aanmelding" Klik op OK en houd eventueel de cd van windows bij de hand hier kan om gevraagt worden start nu opnieuw op... Als hier nu nog om een gebruikernaam en wachtwoord wordt gevraagt vul je de gebruikersnaam in naar keuze en laat wachtwoord leeg. Als het goed is zal je het aanmeldingscherm niet meer krijgen Succes Jurian
Link naar reactie
Heel simpel, Ga in je configuratiescherm naar netwerk. Kies voor toevoegen van een client. Kies uit de microsoft reeks familie aanmelden. Als je dat gedaan hebt stel dan in dat je als primairie aanmelden gebruik wild maken van familie aanmelden. Als hij nou opnieuw wil opstarten wacht dan nog effe. Zoek op je hardeschijf naar alles wat eindigt op pwl Dus harry,harry.pwl verwijder die en start opniew op. Als er dan wordt gevraagt om het wachtwoord, dan kun je als de cursor daar knippert gewoon op enter klikken en je bent er dan voor altijd vanaf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...