anoniem Geplaatst: 11 februari 2002 Delen Geplaatst: 11 februari 2002 Door stroomuitval is tijdends het download en opnieuw opstarten Scandisk ingeschakeld. Door een oplettendheid heb ik JA, bij een reparatie ingedrukt. Nu staat op mijn E-schijf een bestand DIR0001 met twee submappen met vreemde tekens. Deze Map(pen) laten zich niet verwijderen, ook niet onder DOS (zonder windows). Telkens wordt opgegeven "Systeemfout 1026"; hoe kan ik deze map van 7,23 GB verwijderen, want nu werkt mijn scandisk en defrag ook niet meer correct. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2002 Hallo, Je moet met je rechtermuis knop op de map klikken en dan eigenschappen kiezen. Je krijt nu een paar opties om aan te vinken. o.a archief en verborgen. Je moet ze uitvinken. En daarna verwijderen. By the way welke opdracht geef je in dos? Nu zou het moeten werken. Groeten, Rogier Swarts Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2002 Dubbelpost! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2002 [quote:7da0dc5995] Op 12-02-2002 10:12, schreef Hipapipa: Dubbelpost! [/quote:7da0dc5995] Hoe bedoel je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2002 Hipapipa bedoelt dat de vraagsteller de vraag twee of meer keer heeft gesteld. De andere vraag stond ook een stukje hoger voordat jij op deze vraag antwoordde. Het was handiger geweest als je op die had geantwoord. En het was nog veel handiger geweest als de vraagsteller een van de twee even verwijderd had. Overigens was de titel wel enigzins anders. [ Dit Bericht is bewerkt door: Wim Sturkenboom op 2002-02-12 13:33 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen