anoniem Geplaatst: 11 februari 2002 Delen Geplaatst: 11 februari 2002 Hallo. Ik heb een probleem. Ik wou proberen windows xp te installeren op mijn E: partitie. Toen de installatie kwam bij apparaten installeren sloeg ie gewoon vast bij nog 34 minuten resterend. Na vele malen proberen sloeg hij steeds weer op hetzelfde punt vast. heb de meeste randapparaten al uit de pc gehaal.(USB logitech webcam,Kabelinternet stekker uit de netwerkkaart,printer,scanner)Het enigste wat er nog inzat was: Monitor,Boxen,Muis,Toetsenbord,netvoeding. Heb ook al geprobeerd om hem op NTFS formaat te zetten maar kreeg ook hetzelfde probleem. Wie kan mij helpen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2002 Klinkt misschien wel simpel,... maarre. Al een andere partitie geprobeerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2002 Het probleem zou wel eens dieper kunnen liggen: compatibiliteitsproblemen van je MoBo ofzo. Je gebruikt toevallig geen MoBo voor een AMD proc met een VIA chipset ? Daar heb ik zelf flink mee geworsteld namelijk. Er moet (bij Microsoft) een lijst met XP-compatible hardware te vinden zijn, en ik zou eerst beginnen te zoeken bij je MoBo!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2002 Als je inderdaad een MOBO voor Amd(net als ik )moet je een Bios update downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2002 Nou dat zal et niet zijn want ik ben vergeten te vertellen dat ik een Intel P3 667 mhz heb met 256MB ram, 20GB hd,Het is een aldi pc van mei 2000. Heb xp er trouwens wel eens eerder opgehad. werkte toen perfect Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2002 Heb je misschien je videokaart vervangen? Bij mijn stageplaats konden ze Windows 2000 niet installeren. Hij liep gewoon vast. Uiteindelijk een andere videokaart geprobeerd, waarbij hij het wel deed. Bleek later dat er een nieuw bios beschikbaar was voor de videokaart. Succes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen