anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Delen Geplaatst: 9 februari 2002 Via 3 verschillende providers kan ik rustig inbellen met mijn modem. Ik kan e-mailen en Telebankieren (dus niet Internetbankieren), toch kan ik via Internet Explorer 6 (onder W-XP Pro) geen pagina's openen. Tijdens het zoeken naar een bepaalde pagina krijg ik inderin het beeld de melding: "Bezig met openen van pagina: res://C:WINDOWSSystem32shdoclc.dll/dnserror.htm..." Daarna verschijnt de bekende pagina: "De pagina kan niet worden weergegeven" De helpdesk van HCCnet kan mij niet helpen. Ik heb dit probleem al eens eerder gehad. Een aantal dagen daarna deed alles het weer. Nu heb ik dus weer deze problemen, alleen er is nu al meer dan een week overheen gegaan. Ik heb het wonderlijke "systeemherstel" eens gebruikt, en inderdaad nu werkt alles weer, maar wie weet wat dit voor een probleem is? Alvast bedankt voor de reacties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2002 move to win os... t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2002 Had vanmorgen weer problemen. Ik wist mij te herinneren dat W-XP gisteravond automatisch een update uitvoerde. Welke update is mij even ontschoten. Wellicht ligt het hieraan. Waar kan ik mijn automatische update uitzetten? Wie weet wat webHancer Customer Companion (whagent.exe) is? Nortin Internet Sec. gaf aan dat deze toegang zocht. Zou dat met mijn probleem te maken kunnen hebben? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2002 Heb al het e.e.a. gevonden: 1. Webhancer betreft Spyware. Per heden verwijderd. 2. W-Update al op handmatig gezet. De update waar ik in het hiervoorgaande naar refereerde was de volgende: Beveiligingsupdate, 17 december 2001 (Deze update bevat de oplossing voor het beveiligingsprobleem “Niet-gecontroleerde buffer in Universal Plug and Play kan de systeembeveiliging in gevaar brengen” in Windows XP. Aldus de mededeling van Microsoft) Ben er nog steeds niet achter of mijn internetprobleem aan deze update ligt. Ik ga maar eens een herstelpunt maken in systeemherstel en vervolgens nog eens de update uitvoeren. Eens kijken wat er gebeurt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen