anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Delen Geplaatst: 9 februari 2002 ik krijg een melding in w95 van er is een beschermingsfout opgetreden. ik heb een vermoeden dat het met zonealarm te maken heeft. Ik probeer dit programma via instellingen verwijderen software te verwijderen, maar daar loopt hij op vast wie kan mij hermee helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2002 Probeer eens de nieuwste versie te installeren. Vaak verwijderen die dan de oude. Mogelijk helpt het. True Vector is inderdaad de techniek van ZoneAlarm. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2002 In het geval van ZoneAlarm is dat geen goed idee. Volg de tips op op ZA support: http://www.zonelabs.com/services/support_install.htm Het belangrijkste is eerst op het tabblad 'Configure' 'load ZoneAlarm at startup' UIT te vinkenrvolgens Windows opnieuw op. Dan ben je zeker dat er geen ZA files geladen worden. Vervolgens verwijder je ZA via Configuratiescherm/software. En verder zie ZA artikel. Succes, Ton Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen