Ga naar inhoud

Windows Xp op 2 computers installeren, probleemloos?

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows XP Home Edition een tijdje geleden gekocht en ben er zeer tevreden over. Nu wil mijn broer hem ook installeren, maar die studeert in Leuven (België) en heeft zijn eigen computer. Zullen er geen problemen optreden i.v.m. beveiliging als hij XP installeert? Registreert je computer de serial ofzo? En als ze dan zien dat een bep. serienummer tweemaal geregistreerd is, wat gaan ze dan doen? Groetjes
Link naar reactie
[quote:c21b48421b] Op 08-02-2002 23:16, schreef jurian: Ik heb zelf 3 computers met allemaal XP erop en allemaal hetzelfde serie nummer ik heb geen problemen [/quote:c21b48421b] Dit kan alleen als het een gekraakte Windows XP is, dus niet legaal. De nadelen daarvan zijn duidelijk. De vraagsteller heeft volgens mij een legale Windows XP en die kan dus maar op 1 pc geinstalleerd worden, of althans geactiveerd. Op pc 2 zal deze dus na 30 dagen niet meer bruikbaar zijn (of er moet meer dan +/- 160 dagen tussen de installaties zitten). mvrgroet Edmond
Link naar reactie
[quote:37b4e8bda1] Op 09-02-2002 13:25, schreef ThRiLLsEeKeR: Wel ik vind dat een schande. Is het de bedoeling dat je 1 Windows XP cd koopt per computer? [/quote:37b4e8bda1] Yep! Dat is de bedoeling van XP [quote:37b4e8bda1] Geen wonder dat zoveel mensen een gekopieerde versie gaan installeren. En wat als ik een andere serial gebruik, eentje die ik op internet gevonden heb? [/quote:37b4e8bda1] Was het allemaal maar zo simpel....
Link naar reactie
[quote:cf799549de] Op 09-02-2002 13:25, schreef ThRiLLsEeKeR: Wel ik vind dat een schande.[/quote:cf799549de] Ik vind dat wel meevallen, het is deel van de gebruikersovereenkomst en daar ga je mee accoord als je het product installeert. Ik zie eigenlijk ook geen verschil met een grafische kaart, die zijn tegenwoordig duurder dan software en kun je ook maar in 1 pc tegelijk installeren. Of een harddisk, moederbord, toetsenbord.... mvrgroet Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...