anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Een maand geleden win 2000 geïnstalleerd en in alle toepassingen moet ik als ik iets tussen quotes wil zetten eerst "" intikken en vervolgens de tweede weghalen. Vagelijk komt me dit bekend voor vanuit het verleden maar ik weet werkelijk niet meer hoe het te verhelpen. Weet iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2002 Je moet niet twee keer op " tikken. Als je er een spatieachter typt krijg je gewoon ". Typ je er een medeklinker achter komt er gewoon " en de medeklinker te staan. Bij " gevolgd door een klinker ontstaat een klinker met puntjes, b.v. een ë of ö. Op dezelfde manier maar je accentletters met de ' zoals é of á. Ik vind het wel gemakkelijk al is het even wennen. Wil je er van af dan moet je je toetsenbordinstelling wijzigen. (geen us-international) [ Dit Bericht is bewerkt door: Jan bakker op 2002-02-09 02:35 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen