anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Hallo Ik heb een upgrade gemaakt van Windows 2000 naar XP. Ik was in de veronderstelling dat er niets met mijn bestanden zou gebeuren. Ik ben u echter mijn e-mail en adressenbestand van Outlook Express kwijt. Is dat nog ergens terug te vinden of te halen? Kan iemand mij helpen want dit is een groot probleem voor mij. Al vast mijn dank! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Zoek je harddisk even af naar .dbx bestanden (je oude emails). In dezelfde map als waar je die vind staan dan als het goed is ook je adressen e.d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Verbaas je echter niet als ze echt weg zijn. Upgrades van OExpress zijn altijd risky. Mail en zeker nieuwsgroepinfo is erg snel verdwenen doordat OExpress redelijk blind er lege bestanden overheen zet. Het advies dat alttijd in Computer!Totaal staat is dan ook, voor het upgraden eerst de map met de bestanden kopieren zodat als de upgrade misgaat je die nog bij de hand hebt. By the way, en dit klinkt wat zeikerig, maar je moet natuurlijk nooit upgraden zonder eerst een backup te hebben gemaakt van alle bestsanden die je niet kwijt wilt. En daar hoort mail meestal ook bij. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen