Ga naar inhoud

XP herkent cd-rom inhoudt niet

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:4314521fd3] Op 08-02-2002 20:24, schreef eepstar: ik heb hetzelfde probleem. Cd uitwerpen helpt niet. Heb laatste drivers van mobo ook geinstalleerd. Snap er geen donder van. Weet niet of het aan de DMA instelling ligt. Kan die @#$% instelling ook nergens vinden. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Vindt het knap irritant. Greetz eepstar [/quote:4314521fd3] De DMA instellingen vind je op de volgende stek: Start-Instellingen-Conf.scherm-Systeem-tabblad Apparaatbeheer. Klik nu op CDROM en vervolgens met de rechter muisknop op de weergegeven speler. Kie eigenschappen en zet een vinkje in het vakje DMA. Opnieuw opstarten en kijken of de speler e.e.a. accepteerd. Suc6
Link naar reactie
Tja,een andere oplossing dan eens een keer opnieuw installeren heb ik niet. Heb hetzelfde probleem ook al eens gehad, maar na een nieuwe installatie was het weg. XP schijnt de onhebbelijkheid te hebben om soms tijdens een installatie bepaalde instellingen net niet goed te installeren. Zo kan het ook gebeuren dat je je cdrom alleen openkrijgt met "eject". Weer een keer installeren, en het was verholpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...