anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Ik heb bij een kennis een vaag probleem waar ik niet uitkom, als hij een cd met wat programma's ofzo erin stopt en vervolgens een andere cd erin stopt dan geeft hij nog steeds de data van de eerste aan. F5 helpt niet, en in de brander werkt alles wel zoals het hoort. Weet iemand iets? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 En wat als je de cd verwisseld door UITWERPEN te kiezen in het snelmenu van de speler? mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 ik heb hetzelfde probleem. Cd uitwerpen helpt niet. Heb laatste drivers van mobo ook geinstalleerd. Snap er geen donder van. Weet niet of het aan de DMA instelling ligt. Kan die @#$% instelling ook nergens vinden. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Vindt het knap irritant. Greetz eepstar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 ik heb hetzelfde probleem. Heb laatste drivers van mobo geinstalleerd. helpt niet. ik vind het knap irritant. wie heeft de oplossing? greetz eepstar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 [quote:4314521fd3] Op 08-02-2002 20:24, schreef eepstar: ik heb hetzelfde probleem. Cd uitwerpen helpt niet. Heb laatste drivers van mobo ook geinstalleerd. Snap er geen donder van. Weet niet of het aan de DMA instelling ligt. Kan die @#$% instelling ook nergens vinden. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Vindt het knap irritant. Greetz eepstar [/quote:4314521fd3] De DMA instellingen vind je op de volgende stek: Start-Instellingen-Conf.scherm-Systeem-tabblad Apparaatbeheer. Klik nu op CDROM en vervolgens met de rechter muisknop op de weergegeven speler. Kie eigenschappen en zet een vinkje in het vakje DMA. Opnieuw opstarten en kijken of de speler e.e.a. accepteerd. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Al eens geprobeerd om in de Win. Verkenner op Beeld - Vernieuwen te klikken?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2002 Boge94: De manier die jij opgeeft werkt alleen in de windows 95+98+98se+me. Dit gaat niet in XP. In XP kan je de functie DMA niet vinden. Iemand anders een idee? Greetz Eepstar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2002 Computer/eigenschappen/apparaatbeheer/Ide atapi controllers/primair en secundair ide kanaal/eigenschappen/geavanceerd,daar vind je info over DMA Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2002 was in de tussentijd erachter gekomen hoe je bij de DMA instellingen kwam. Alles draait op DMA. Dit was ook zo onder Win98se en ME. Nog steeds geen verbetering. Heb een MSI k7tpro-2a mobo, plextor brander en cyberdrive 52x. Wie heeft oplossing? Anders gooi ik XP eraf en ga terug naar ME. Eepstar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2002 Tja,een andere oplossing dan eens een keer opnieuw installeren heb ik niet. Heb hetzelfde probleem ook al eens gehad, maar na een nieuwe installatie was het weg. XP schijnt de onhebbelijkheid te hebben om soms tijdens een installatie bepaalde instellingen net niet goed te installeren. Zo kan het ook gebeuren dat je je cdrom alleen openkrijgt met "eject". Weer een keer installeren, en het was verholpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen