anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Dis vaag: Als ik direct met externe toegang verbinding maak met internet krijg ik gewoon(zoals het hoort) een NL dialoogschermpje. Maar als ik eerst Outlook Express of Internet Explorer opstart en dan vanuit daar verbinding maak, is dit dialoog schermpje ineens in't Engels! Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Grappig... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Nederlandse Windows en Engelse Internet Explorer en Outlook? Dat zou het verklaren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Dat zou het verklaren, maar dat is niet het geval. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt, het gebeurde na formateren en een clean install. Erg is het niet, maar gek wel... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Het zal toch echt door verschillende geinstalleerde talen moeten komen. Eventueel zou het nog aan de regional settings kunnen liggen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen