Ga naar inhoud

aanmelden gebruikers XP

anoniem

Aanbevolen berichten

Na het installeren van een of ander programma kan ik niet meer van de ene naar de andere account schakelen , zonder de naam daarvan te weten( het welkomstscherm is weg) . Hoe kan ik dit terugkrijgen , als de opties in "gebruikersaccounts"niet meer te selecteren zijn? (vroeger-win98- had je een item microsoft family aanmelden, is zoiets er ook in XP?) Alvast bedankt voor elke tip
Link naar reactie
[quote:3457998e81] Ja, dat weet ie dus niet meer. Wat maakt het ook uit? Een uninstall zal er vast niet toe leiden dat XP ineens weer een inlogvenster toont! [/quote:3457998e81] Kan me niet voorstellen dat je dat niet meer weet, tenzij je dement bent :grin: Ik heb het ook niet over een uninstall, maar het zou een stuk inzicht kunnen geven in wat er nou gebeurt is en daarmee is de oplossing dus ook makkelijker te vinden.
Link naar reactie
[quote:39fe340f98] Wist niet dat op dit forum alleen maar met de mond gedacht wordt... [/quote:39fe340f98] Je wilt hier echt populair worden geloof ik.. Het kan heel wel dat een util het inlogscherm uitschakelt. Ook PCAnywhere doet dat bijvoorbeeld, schakelt login en FastUserSwitching uit. Overigens wel pas nadat er netjes een melding over is afgegeven. Wat deed die utility en hoe heet ie? mvrgroet Edmond
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...