anoniem Geplaatst: 7 februari 2002 Delen Geplaatst: 7 februari 2002 Na het installeren van een of ander programma kan ik niet meer van de ene naar de andere account schakelen , zonder de naam daarvan te weten( het welkomstscherm is weg) . Hoe kan ik dit terugkrijgen , als de opties in "gebruikersaccounts"niet meer te selecteren zijn? (vroeger-win98- had je een item microsoft family aanmelden, is zoiets er ook in XP?) Alvast bedankt voor elke tip Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 En wat is dat één of andere programma dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Ja, dat weet ie dus niet meer. Wat maakt het ook uit? Een uninstall zal er vast niet toe leiden dat XP ineens weer een inlogvenster toont! Keb zelf geen idee hoe je dit kunt fixen. Ja, nieuwe installatie ja maar daar zit je natuurlijk niet op te wachten.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 [quote:3457998e81] Ja, dat weet ie dus niet meer. Wat maakt het ook uit? Een uninstall zal er vast niet toe leiden dat XP ineens weer een inlogvenster toont! [/quote:3457998e81] Kan me niet voorstellen dat je dat niet meer weet, tenzij je dement bent :grin: Ik heb het ook niet over een uninstall, maar het zou een stuk inzicht kunnen geven in wat er nou gebeurt is en daarmee is de oplossing dus ook makkelijker te vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Ik heb het vermoeden dat dit een XP- update (SP1) is geweest maar weet het niet zeker. Er hoort een mij onbekende DLL bij (ginamsi.dll) . Wie weet raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2002 Heb ik het toch zelf moeten doen... Wist niet dat op dit forum alleen maar met de mond gedacht wordt... Mijn moederbordfabrikant had een mooie utility, deze heb ik maar verwijderd (MSI). Dat was het probleem dus! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2002 [quote:39fe340f98] Wist niet dat op dit forum alleen maar met de mond gedacht wordt... [/quote:39fe340f98] Je wilt hier echt populair worden geloof ik.. Het kan heel wel dat een util het inlogscherm uitschakelt. Ook PCAnywhere doet dat bijvoorbeeld, schakelt login en FastUserSwitching uit. Overigens wel pas nadat er netjes een melding over is afgegeven. Wat deed die utility en hoe heet ie? mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2002 Lockbox van MSI (hoort bij KT7266A2-RU). Was niet dat ik mezelf populair wil maken , maar de eerste 2 berichtjes kwamen me wel een beetje lacherig over. Jou info zegt tenminste iets, daar heeft een mens iets aan. Op deze manier kunnen we tenminste allemaal wijzer worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2002 MSI schijnt gek te zijn op het uitschakelen van het loginscherm, hun progje Smartkey doet het ook. Is dat ook wat jij bedoelt? Naar verluidt moet een uninstall ervan alweer tot het reactiveren van het inlogscherm leiden. groetjes Ed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2002 inderdaad, enorm handig is dat . Maar ja , uninstall was er gelukkig goed voor. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen