anoniem Geplaatst: 7 februari 2002 Delen Geplaatst: 7 februari 2002 Hoe kan ik een backup van mijn huidige instellingen maken? Dwz. de instellingen van W98 en mijn programma's? Dus dat, wanneer ik mijn C-schijf geformatteerd heb, ik die backup (waarscijnlijk een CD-ROM, neem ik aan?) erop kan zetten en dat mijn systeem dan weer net zo draait als nu? Is dat mogelijk? Ik heb Nero 5.5, W98 en mijn c-schijf is ca. 1 GB groot. HELP! Alvast bedankt! Rob [ Dit Bericht is bewerkt door: bobbie op 2002-02-07 22:33 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2002 Dat kan alleen met een programma dat een "image" van je harde schijf doet. Wat je met die image doet, moet je zelf weten (op CD zetten is een saaie, doch degelijke oplossing :wink:). Dit kan je heel goed doen met Norton Ghost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Net Norton Ghost of Drive Image kun je een 'image' maken van je harde schijf. Deze kun op een andere partitie opslaan of op cd branden. Draait windows in de soep of wordt ie erg traag dan kun je ook weer met dit programma die gemaakte image terugplaatsen. De hebt dan weer de werkende windows versie die je ook had tijdens het maken van de image. Denk er dus aan voordat je een image terugplaatst dat je alle later gemaakte documenten en shit ff ergens anders opslaat. Andere partitie of zo of ff op een cd-rw. suc6! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen