Ga naar inhoud

Automatisch verversen (Win98SE)

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb de laatste tijd gemerkt, dat in de Verkenner het linkervenster (mappen)niet meer vanzelf ververst, b.v. 1.Als ik een map in het linkervenster openklap met de + en deze vervolgens weer wil sluiten via het min-teken, sluit die map in eerste instantie wel, om direct daarop weer ongevraagd open te klappen. Pas bij een tweede poging blijft die map gesloten. 2. Als ik de bestanden op een CD in het CD-station met Verkenner heb geraadpleegd en daarna die CD eruithaal, blijven de bestanden van die CD zichtbaar in Verkenner. Normaliter werd na een eject van een CD, het scherm direct aangepast aan de actuele situatie (leeg dus). Ik heb eens iets gelezen bij Microsoft dat dit probleem voorkwam bij Windows in combinatie met IE 5.5, maar dat zou inmiddels vanaf IE 5.5SP1 en 6 opgelost zijn..Ik gebruik nu IE6 met servicepack 1, dus de laatste versie.. Is het een instelling in het register, en zo ja welke?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...