anoniem Geplaatst: 7 februari 2002 Delen Geplaatst: 7 februari 2002 Wie kan mij helpen.... Ik heb op een Compaq 5722 windows XP geinstalleerd, loopt perfect op 1 ding na, als ik mijn pc afsluit, gaat het systeem opnieuw opstarten. maw, ik kan em niet meer op de normale manier uitzetten. Wie heeft er een oplossing voor mij. Pieter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2002 kijk hier ff voor een antwoord, kwam dit tegen op zoek op het net misschien heb je er wat aan. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=50073 Mazzel Mike ps er staat op die site nog een tread met hetzelfde probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2002 Kijk eens onder Control Panel bij Power manegement in XP en zet APM (Advanced Power Management) aan, heb hiermee bij diverse kennissen die het zelfde probleem hadden mee opgelost komt veel voor bij oudere systemen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2002 Hoi, ik heb dat probleem ookgehad op een oudere puter. Wat het direkt oploste was meer geheugen erin. Hij had 64 mb en nu 128 mb. Werkt nog niet optima maar dat afsluit probleem is weg nu. Greetz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen