anoniem Geplaatst: 5 februari 2002 Delen Geplaatst: 5 februari 2002 Mijn Windows XP Prof. loopt een beetje vol, zou iemand mij ff een screenshot willen sturen uit windows commander met de partitie van windows xp erop (liefst zo'n kaal mogelijke os), en dan alles geselecteerd met de spatiebalk zodat je de grote van elke map kan zien? Ik wil wel ff die van mij opsturen, maar hoe zet je bij een topic er een plaatje bij? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2002 Lijkt me een beetje veel gevraagd. Kijk gewoon eens in de map 'documents and settings'. Hierstaan onder andere de temp map en de temporary internetfiles. Deze mappen zullen wel erg vol zitten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2002 Nope daar zit het niet in, ik wist nog hoe groot die moest zijn, is maar 1 mb bijgekomen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 systeemhersteller misschien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 heb hetzelfde probleem gehad. Kijk eens naar de grote van de swap-file die was bij mij erg groot. Ook had ik uitgezet dat hij een herstelpunt gaat maken, kost ook wat ruimte. Gebruik toch een image dus heb dat niet nodig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 Ligt het ook niet aan, systeemherstel is al uit en de swap file is 280 mb, da's niet zo groot. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 Ik heb twee bestanden op de C staan met de naam; Lpt$vpn.218 en Vptnfile.218. Deze zijn redelijk groot 88mb per stuk. Horen die files er standaard in? Heeft iemand die files er ook in zitten? Ik denk dat het daar aan ligt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2002 Ik heb een zelfde soort probleem DE C schijf die ik op diverse PC heb aangemaakt is +/- 5 gig bij een kale Xp instalatie zijn er twee opvallende files te weten een Pagefile en Hyberfile.sys bij 2 Asus moederboarden zijn ze respectievelijk 785 en 1.179 mb bij 2 MSI pro en oude Abit board zijn ze 393 en 261 mb allemaal op de zelfde wijze geinstalleerd rara hoe komt dat verschil alle schijven in NTFS wie kan mij helpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Misschien kun je met de rechter muisknop op de schijf waar de systeembestanden in staan en dan proporties daarna disc-cleanup. Bij mij had het duidelijk effect, want ik kreeg er een Gb erbij. gr. phY Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Pagefile.sys is virtual memory en hyberfile.sys weet ik niet waarvoor dat is? Iemand wel? En hoe zet je nou een plaatje bij een topic? _________________ R. ter Welle [ Dit Bericht is bewerkt door: Reinier ter Welle op 2002-02-08 14:43 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 [quote:bb2d6a1806] Pagefile.sys is virtual memory en hyberfile.sys weet ik niet waarvoor dat is? Iemand wel? En hoe zet je nou een plaatje bij een topic? [/quote:bb2d6a1806] Waar staan deze bestanden? over invoegen afbeelding: als je een bericht intikt kun je onder het venster BBcode aanklikken. Hier kun je vervolgens zien wat voor codes je moet gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 hyberfile wordt gebruikt voor de slaapstand (hybernate) in xp, file is net zo groot als je hoeveelheid geheugen, het wordt gebruikt om wanneer je de pc in de slaapstand zet de inhoud van je geheugen naar schijf te zetten. gebruik je geen slaapstand zet dit dan uit in je configuratiescherm/energiebeheer. als je bv 512 mb geheugen hebt is deze file ook 512 mb Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 of gebruik eens schijfopruiming alles aanvinken ook oude bestanden comprimeren, uitvoeren, pc opnieuw opstarten en kijk dan eens of je meer ruimte krijgt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Hi; Heb een dual-boot systeem met op C: '98 en op D: XP. Start ik nu '98 op dan zie ik op D en map staan die in XP onzichtbaar is: "System Volume Information Hierin komen per partitie de zogenaamde herstelpunten te staan. Wat je kunt doen is systeemherstel zo aanpasen dat er alleen herstelpunten op verzoek worden gemaakt en gooi dan meteen de herstelpunten die je toch niet meer gebruikt weg...dan is er zo weer en hoop lege HD-ruimte terug! Succes. Grtz [ Dit Bericht is bewerkt door: @l op 2002-02-08 18:05 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen