anoniem Geplaatst: 5 februari 2002 Delen Geplaatst: 5 februari 2002 Ik wil ME installeren over win 98, maar hij geeft aan dat er nog programma's open staan. Ik sluit alles af in de systray en via Ctrl+Alt+Delete inclusief de explorer en dan vertikt hij het nog!? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2002 Om te beginnen zou ik echt nooit kiezen voor deze werkwijze en altijd voor een schone installatie van ME kiezen.Als je een upgrade-cd-rom hebt,installeer je hem gewoon en als hij dan vraagt om je originele besturingssyteem stop je die van W'98 er even in. Als je dan toch echt eigenwijs bent (krijg je spijt van maar toe dan maar)Kies: Uitvoeren/msconfig/tabblad opstarten en vink alles weg.dan weet je zeker dat er niets meer mee opgestart wordt.Ben benieuwd.Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2002 Als de ME cd-rom er in zit en hij gaat installeren komt hij al niet verder dan een bericht dat er programma's open staan en afgesloten moeten worden en windows opnieuw gestart moet worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2002 En waarom zou je in hemelsnaam WinME over 98 willen installeren? Win 98 is werkelijk stabieler dan ME. Als je nou echt wilt upgraden, moet je gelijk voor XP gaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen