Ga naar inhoud

XP lopt vast bij instalatie

anoniem

Aanbevolen berichten

post eens wat specs van je hardware. Heb ongeveer hetzelfde gehad. Bij mij was de oplossing in de BIOS alle ide-0 componenten in dezelfde mode zetten (in mijn geval PIO4) en alle IDE-1 componenten in dezelfde mode zetten. OF, alle ide componenten in dezelfde (vaak traagste) mode zetten. Is wel wat trager, maar zodra je klaar bent met installeren kan je dat weer normaal zetten. Let wel: dit geld voor alles wat je gaat installeren. Andere optie: BIOS flashen misschien. Zijn nogal wat BIOS-en waarmee XP moeite heeft. suc6
Link naar reactie
waarschijnlijk een slecht gekopieerde illegale versie?? :wink: _________________ |MSI K7T266Pro2|AMD Athlon XP 1600+@1800+|512 MB DDR (Samsung PC2100)|Leadtek Geforce3 Ti200@Ti500 TDH|IBM 40 Gig |Quantum Fireball 15 Gig |SBLive! 5.1|Realtec Nic PCI|LG 8x4x32|Aopen 48x| [ Dit Bericht is bewerkt door: X-TREMiST op 2002-02-12 13:42 ]
Link naar reactie
Nou jongens we zijn er uit hoor.....ik heb een kopietje gekocht in de winkel. Bij de handje....het probleem is opgelost. Het is gewoon een driver van de videokaart. Oplossing, van cd booten en direkt op F5 drukken 2x. Dan krijg je een schermpje waarin je keuzes krijgt. Kies STANDAARD. Dan loopt hij over alle conflicten heen en kanje daarna kijken welke driver updates je nodig hebt. Bedankt voor alle hulp en onzinnige opmerkingen X-TREMiST :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...