anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Delen Geplaatst: 3 februari 2002 Mensen, ik heb een MSI moederbord met een VIA chipset en nu heb ik een soundblaster Live 5.1 Player, maar hij wordt niet goed herkent, als ik de cd van Soundblaster erin doe, dan loopt mijn hele computer meteen vast, haal ik van internet de drivers en updates voor Windows XP en ik installeer die, dan loopt mijn hele Windows door de war, weet iemand een oplossing of misschien ergens een patch voor dit probleem. Alvast Bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Kun je iets meer vertellen wat er nu exact fout gaat? Het is namelijk nogal globaal en het wordt daarom erg lastig om je (mogelijk) te kunnen helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 [quote:308acac2b2] Op 04-02-2002 12:48, schreef patsneok: Kun je iets meer vertellen wat er nu exact fout gaat? Het is namelijk nogal globaal en het wordt daarom erg lastig om je (mogelijk) te kunnen helpen. [/quote:308acac2b2] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen