anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Delen Geplaatst: 3 februari 2002 hi ik heb net nieuw xp pro. en ik maak gebruik van een aopen 1232 pro brander. mijn probleem is als ik probeer te branden op een lege cdr, gaat mijn brander eerst de cd lezen en blijft hangen. en bij een normale cdr met info erop niet. weet iemand raad hiermee? alvast bedankt voor u reacties Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2002 Welk branderprogramma gebruik je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 maaakt niet uit zelfs voor dat ik een brandprogrmma start blijft die hangen. Als ik een blank cdr erin plaatst blijft die gewoon hangen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Heb je verschillende merken CDR's gebruikt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Ging het voordat je XP gebruikte wel goed ? (met hetzelfde merk CDR?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Ja met verschillende zodra het een leeg cd is blijft het hangen. In 2000 pro deed ie het prima en heb ook een hp brander en deze doet het welin zowel 2000 als in xp. mischien ligt het aan de driver? Ik weet het niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 zou kunnen. je zou eens je drivers kunnen updaten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Probeer eens de ASPI drivers te installeren. Op zich zou WinXP die zelf niet nodig hebben, maar alle brandprogramma´s wel. En in XP krijg je die niet bijgeleverd (doe me een privebericht met e-mailadres en ik mail ze je) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen