anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Delen Geplaatst: 3 februari 2002 Hoe kan ik er voor zorgen dat ik een vs international toetsenbord definieer en toch onder office97 een nederlandse spellingcontrole krijg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2002 Zet de taal op Nederlands en de indeling op VS Internationaal. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2002 Werkt niet!. Dan worden * en ( en etc niet meer afgedrukt als je er op drukt maar wel andere tekens. Of het wordt wel goed afgedrukt maar dan heb ik geen nederlandse spelling. Nog meer suggesties? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Toch werkt het zo. Het toetsenbord zet je in het controlpanel van windows op vs-internationeel.(start/settings/controlpanel, even vertalen, ik heb tegenwoordig een engelse windows) In Word zet je onder extra/taal de taal op nederlands. Eem probleem kan zijn dat je een vinkje hebt staan bij taaal automatisch herkennen. Zelfs als iemand een nederlands stuk heeft geschreven in een engels versie van word (met taal op engels) schiet de spellingscontrole dan automatisch op engels. Als je vreemde tekens krijgt bij bv. het * dan zijn die toetsen kennelijk opnieuw gedefinieerd. (sneltoets voor een macro of zo?) Probeer eens een schone normal dot. Ook kan het zijn dat bij autocorrect iets ingesteld staat. Standaard staat daar meestal ingesteld dat een woord tussen ** vet wordt of (c) het in © verandert. jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Het werkt echt niet. Ik heb zelfs office 97 verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Maakt geen ruk uit. Het gekke is dat het ooit eens gewerkt heeft. Nog meer suggesties? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Correctie op vorig bericht. Ik heb het al gevonden. In het configuratiescherm 'toetsenbord' selecteren. Daarna je taal kiezen en vervolgens op eigenschappen klikken en daarbinnen je toetsenbordindeling kiezen. En niet, zoals ik abusievelijk had gedaan, twee talen selecteren. Bedankt voor jullie reacties Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen