anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Delen Geplaatst: 2 februari 2002 ik heb mijn laptop (van de zaak) willen aansluiten op mijn XP netwerk en daartoe in de laptop de juiste werkgroep benoemd. Toen moest ik opnieuw opstarten, maar nu werkt mijn password niet meer en kom ik er dus niet meer in?? Heeft iemand een tip?? Het is echt mijn eigen laptop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2002 Als ie van de zaak is, is er toch ook een beheerder die op het bijbehorende account kan inloggen. Laat die eens kijken. Twee maal Ctrl Alt Del en je krijgt het oude inlogscherm, daar kan hij dan zo inloggen. groetjes Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2002 Het probleem is dat je nu lokaal inlogt. Je moet dus een account hebben waar mee je lokaal in kunt loggen en voldoende rechten hebt. Sommige mensen laten het (lokale) administrator password nog wel eens leeg of geven een simpel password op (password, bedrijfsnaam etc). Misschien heb je geluk en heeft de beheerder je domein account aan de lokale admin groep toegevoegd. Als dit zo is kun je als je op het bedrijfsnetwerk aanlogt een lokaal account aanmaken. Maar ik geef toe, dan moet je wel erg geluk hebben. De meeste beheerders willen niet dat je teveel kunt rotzooien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2002 en gelijk hebben zo, zoals blijkt............ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2002 [quote:edb65f0935]en gelijk hebben zo, zoals blijkt............[/quote:edb65f0935] :smile: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen