Ga naar inhoud

16 kleuren


anoniem

Aanbevolen berichten

hey ik zit met het volgende probleem mijn kleuren staan nu op 16 color ik wilde toen windowsupdate doen, en een stuurprogramma downloaden voor 32 bits kleuren te krijgen, maar die is al geinstalleerd, maar als ik dan probeer die 32 bits kleuren in te stellen, dan kan ik de kleuren alleen maar op 2 color en 16 color instellen, ook mij 640x480 kleuren en dan schuifbalkje om naar 800x600 kleuren te gaan dan werkt niet, heeft iemand een oplossing moet ik mischien mij drivers verwijderen, en dan opnieuws windowsupdate doen en installeren, in welke map staat de drivers voor mij kleuren?? k hoop dat iemand mij kan helpen...
Link naar reactie
kijk eens in app.beheer bij beeldschermadapters. volgens mij staat daar iets van standaard/compatible VGA adapter. Wat inhoud dat je VGA kaart niet goed herkend wordt. Weet je welk type/merk je hebt - stuurprogr. bijwerken - etc Drivers ziten ook wel eens op de cdrom die bij je mobo hoort, of op een losse cd/diskette die je bij je PC krijgt als je m koopt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...