anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Delen Geplaatst: 1 februari 2002 Wie weet een antwoord op het volgende (opvallende) verschijnsel: Onder Win ME (op een Pent III, 744MHz, 128Mb) is na het kiezen van het nummer van m'n inbelverbinding een aardig tijdje aan het "zagen" (datatransmissie). Waarom o waarom gaat ditzelfde onder Win 3.11 (op een Pent I, 75MHz, 16Mb) met een 28k modempje vele malen vlotter?? Het lijkt erop of er veel minder data verzonden wordt totdat de verbinding een feit is...... Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2002 Het werkt Klote of het werkt Perfect is het bij WinME. Heb je van die zogenaamd internet versneller gebruikt? Of check je drivers eens. Anders stap over op win98se of Win2k. Xp geeft veel problemen de laatste wat ik heb gehoord Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2002 als het schermpje tijdens het inbellen ook aanmelden op het netwerk aangeeft is dit niet de bedoeling dit kost veel tijd en is volkomen zinloos... Dit kan je veranderen door naar de eigenschappen van je inbelverbinding te gaan en het vinkje bij aanmelden netwerk weg te halen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2002 M.b.t. de reacties: Dit heeft niets te maken met Win versie (ME) of "versnellers", aanmelden bij Netwerk, etc. Feit is de simpele constatering dat er vanaf het moment dat het modem het (inbel)nummer heeft gekozen tot aan de controle van gebruikersnaam / wachtwoord er aanzienlijk meer data verzonden wordt (naar dezelfde provider) dan met een 28k8 modempje onder Win 3.11 De kwestie is dus: waarom wordt er meer aan data verzonden gedurende dit "inbellen"???? Groet, Ton Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen