Ga naar inhoud

Modem onder Win ME

anoniem

Aanbevolen berichten

Wie weet een antwoord op het volgende (opvallende) verschijnsel: Onder Win ME (op een Pent III, 744MHz, 128Mb) is na het kiezen van het nummer van m'n inbelverbinding een aardig tijdje aan het "zagen" (datatransmissie). Waarom o waarom gaat ditzelfde onder Win 3.11 (op een Pent I, 75MHz, 16Mb) met een 28k modempje vele malen vlotter?? Het lijkt erop of er veel minder data verzonden wordt totdat de verbinding een feit is...... Groet, Ton
Link naar reactie
M.b.t. de reacties: Dit heeft niets te maken met Win versie (ME) of "versnellers", aanmelden bij Netwerk, etc. Feit is de simpele constatering dat er vanaf het moment dat het modem het (inbel)nummer heeft gekozen tot aan de controle van gebruikersnaam / wachtwoord er aanzienlijk meer data verzonden wordt (naar dezelfde provider) dan met een 28k8 modempje onder Win 3.11 De kwestie is dus: waarom wordt er meer aan data verzonden gedurende dit "inbellen"???? Groet, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...