Ga naar inhoud

XP en Zip

anoniem

Aanbevolen berichten

1. Probeer de laatste driver te installeren. 2. Mocht dat niet lukken, dan wil een schone installatie van XP nog wel eens uitkomst bieden. Het laatste heb ik namelijk meegemaakt bij de nieuwe XP drivers voor mijn Creative Webcam. Hoe ik het ook draaide of keerde, hij wilde niet werken. Een clean install, gelijk drivers erop en hopla, spontaan werken dat ding...
Link naar reactie
Hallo, Ik heb tevens een wat oudere zip-drive geïnstalleerd op XP. De driver die ik heb gebruikt heet: ioware-w32-x86-31. Het werkt redelijk. Het aanroepen van de drive duurt vrij lang. Installatie: Verwijder de drive van je computer. (sluit hem dus niet aan en verwijder oude software) Start de computer opnieuw op als je oude drivers hebt verwijderd. Installeer de driver (zonder dat de zip op je pc is aangesloten. Sluit de computer af en sluit de zip aan. Zorg er voor dat je printerpoort in je bios op ECP staat ingesteld. Zoals vermeld, bij mij werkt het. Groeten, Koen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...