anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Hallo, ik gebruik nu win ME met personal firewall van deerfield.com. Is deze firewall wel goed genoeg? Win XP heeft een eigen firewall, is het aan te raden deze te gebruiken of kan je ook hier bijvoorbeeld die van Deerfield gebruiken. Ik vind deze namelijk erg overzichtelijk zeker vergeleken met Zonealarm van Zonelabs. Gaarne advies aub. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Allereest zou ik je willen aanraden om zeker niet de firewall van windows XP zelf te gebruiken. Er bestaan alternatieven zelfs gratis die hun werk veel beter doen. Van deerfield heb ik nog nooit gehoord en daar kan ik ook niet over oordelen. Zelf gebruik ik zone alarm en ik ben daar zeer tevreden over en eerlijk gezecht weet ik niet wat daar onoverzichtelijk aan is gewoon installeren, meer niet het programma komt je vragen of een programma toegang mag krijgen tot het internet de eerste keer dat je het opstart. Dus conclusie: gebruik niet de firewall van microsoft (software van microsoft staat niet direct bekend om z'n veiligheid) gebruik een alternatief Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2002 Zie voor de software http://www.deerfield.com (personal firewall) Kan je ook bij Tucows of Download.com halen. Hij scoorde 8 uit 10 punten en volgens mij is hij erg goed. Layout is erg overzichtelijk. Ik heb nog nooit eerder een firewall gebruikt en vindt het jammer dat alleen de zeer bekende firewalls genoemd worden in de diverse pc bladen. Deerfield is kennelijk onbemind! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen