anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Delen Geplaatst: 31 januari 2002 outlook 6.0 geeft problemen hij doet het wel maar vraag niet hoe ! toen ik hem pas had geinstalleerd deed hij het perfect ! maar na een paar dagen was het mis ik start hem op en hij blijft een paar minuten op het blauwe scherm staan . en als ik een e-mail wil sturen naar iemand in mijn adressenbestand duurt het ook even voor hij iets laat zien en zo ook als ik iemand zijn gegevens wil veranderen. alvast bedankt voor iedere reactie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Heb bij mijn buurman hetzelfde probleem, heb heel internet al afgezocht naar een oplossing, helaas kan je Outlook Express ook niet meer deinstalleren via software anders zou je hem makkelijk opnieuw kunnen installeren, mocht je een oplossing hebben dan hoor ik het graag, ondertussen zoek ik ook verder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2002 Kan dat onder XP echt niet meer? Bij mij staat (onder W98) outlook express 6 gewoon in de lijst. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2002 In Windows XP zit hij al ingebakken, dus in principe kan je hem niet zo makkelijk verwijderen. Wat je wel zou kunnen doen is een nieuwe installatie van OE6 eroverheen draaien en hopen dat die dan het een en ander rechttrekt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2002 IE6 erover heen draaien lukt niet, ik heb de laatste update gedownload op de site van Microsoft, als je dan begint met installeren dan geeft hij aan dat er zich een nieuwere versie op de computer bevindt, waarschijnlijk ook een beveiliging!? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2002 ik heb het nog steeds niet gevonden ! weet echt niemand het ? [ Dit Bericht is bewerkt door: dielske op 2002-02-04 17:46 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Heb na veel zoeken een oplossing gevonden, je moet wel even wat verwijderen uit het register. De tekst is in het Engels, maar het spreekt voor zich, bij mijn buurman was het ontzettend traag, maar nu draait het weer perfect! For some users when they remove windows messenger or just disable it from starting up automatically they experience a great slow down when launching Outlook express. Users who experience such a slow down will find a error in the system error log saying The server {FB7199AB-79BF-11D2-8D94-0000F875C541} did not register with DCOM within the required timeout. The solution this problem is quite simple. Just Open up regedit and search for the string {FB7199AB-79BF-11D2-8D94-0000F875C541} and modify the keys InProc32 and LocalServer32 default key to a empty string. After a reboot, Outlook will start up as fast as possible. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen