Ga naar inhoud

outlook express 6.0 in windowsXP - prof. probleem !!!!!!

anoniem

Aanbevolen berichten

outlook 6.0 geeft problemen hij doet het wel maar vraag niet hoe ! toen ik hem pas had geinstalleerd deed hij het perfect ! maar na een paar dagen was het mis ik start hem op en hij blijft een paar minuten op het blauwe scherm staan . en als ik een e-mail wil sturen naar iemand in mijn adressenbestand duurt het ook even voor hij iets laat zien en zo ook als ik iemand zijn gegevens wil veranderen. alvast bedankt voor iedere reactie
Link naar reactie
Heb na veel zoeken een oplossing gevonden, je moet wel even wat verwijderen uit het register. De tekst is in het Engels, maar het spreekt voor zich, bij mijn buurman was het ontzettend traag, maar nu draait het weer perfect! For some users when they remove windows messenger or just disable it from starting up automatically they experience a great slow down when launching Outlook express. Users who experience such a slow down will find a error in the system error log saying The server {FB7199AB-79BF-11D2-8D94-0000F875C541} did not register with DCOM within the required timeout. The solution this problem is quite simple. Just Open up regedit and search for the string {FB7199AB-79BF-11D2-8D94-0000F875C541} and modify the keys InProc32 and LocalServer32 default key to a empty string. After a reboot, Outlook will start up as fast as possible.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...